Thursday, December 6, 2012

:: I'm Back ::

[assalamualaikum]

apa khabar ?? erm. . .sori la . . .dah lama aku x update blog aku ni. . .
erm. . .rasa kekok la pulak nak merapu ntah hapa benda kat blog ni. . .
apa khabar kat hidup korang sekarang ni?? makin kaya ?? makin miskin ?? makin bahagia?? makin sengsara?? makin bingung??

xpe lah. . .aku cerita tentang hidup aku recently jer la k.
ok. . .dah genap satu semester and lebih aku x update. . .and sekarang ni cuti hujung tahun. . .ya, cuti hujung tahun ! lama gila aku x usha balik blog ni. .asyik mengadap muka buku tu jer. . .entah hapa faedah aku dapat. eh ! ada la faedah aku dapat. . sebab. . .hari tuh. . .aku. . aziemah. .and fadhil ada join satu program lawatan ke terengganu. .ya ! terengganu. . anjuran jabatan perpaduan. . yeah~ thnx jabatan perpaduan. . kat sana la aku jumpa kawan2 baru. . rata-rata kami semua dari Sabah, Sarawak and Labuan. . .yep.

Geng ladies dari sabah semua ada 8 org. temasuk aku la. just love the bond ! sayang gila kat dorang. senang ja mau masuk dengan dorang. . mula2..aku pikir, mentang2 kami dari skola agama susah sikit mau masuk dengan dorang. . tapi alhamdulillah kami dapat masuk jugak ! hehe ! siap jadi peserta perempuan paling bising lagi ! huargh~

rindu gila sama dorang. . .selepas program tuh habis, , ,kami masih kontek2 tau. . sebab tu la aku asyik layan muka buku jer. . kami buat group kat fesbuk. . itu yang bonda aku dah pikir lain2 kat aku. . .dok ngadap fesbuk memanjang. . .ntah chatting dengan sape lah tuh. . .hehe. . .don't worry , dear bonda. . .hehe. .


ok. . .aku dah xtau nak merapu ntah apa lagi. .jadi. . .so long. . .kalau ada mood aku update lagi. . .

~salam terakhir

No comments:

Post a Comment