Saturday, December 29, 2012

Hai Hoi Hei . . .

Assalamualaikum, aku kata.
Waalaikumsalam, korang jawab. . .

c Rajagopal my ayam jantan yang aku cerita kat korang hari tuh dah kena ambil balik oleh tuan dia ! Oh, ,sedih. . .ceh. Mr.Bapa aku cakap , ,c Rajagopal kena ambil balik sebab tak jadi kena sembelih. :(  Rasa rindu la pulak mau dengar ayam tu berkokok setiap pagi. . .And a few days after that, , , c Jlo kucing yang tak seberapa comel aku tu lagi kembali menghadap Ilahi. Innalillah. . . .memang makin sunyi lah rumah aku sejak dorang dah pergi. Takda semangat aku nak bangun awal sebab dah xpayah sedia breakfast  untuk c Rajagopal dan Jlo. . . . .

dan sekarang. . . sekolah dah nak bukak ! hari tuh aku tolong cigu-cigu kat sekolah urus pendaftaran budak tingkatan 1. . .heh ! bersyukur aku masuk tingkatan 5. . . tinggal one more year aku perlu survive di zaman sekolah menengah. . . tapi tahun terakhir ni jugak la yang banyak onar. . .banyak cabaran and  blah blah blah. . .almaklumlah SPM . . .ah ! malas aku mau ingat tentang benda alah tu. . .adooi. . .

No comments:

Post a Comment