Friday, December 30, 2011

sekolah ??

Assalamualaikum. . .
kepada sesepa yg tengah reading tuh, aku mintak sangat2 kat korang. Tolong doakan kesihatan brader youngest aku. Ngah sakit tuh. kesian aku tengok dia. Badan dia panas tahap nasi baru masak la jugak. . ek?? bgitu ke ?? yang penting panas lah jugak ! makan tak nak. . .minum pun tak nak. . . macamna nak sihat ? berdoa kat Allah jer la kan. . .encik ibu aku siap cabar aku lagi untuk buat brader youngest aku tuh ketawa...sebab org puteh cakap ' LAUGH IS THE BEST MEDICINE' eseh~

okey. . berbalik pada tajuk. SEKOLAH. tak lama lagi sekolah kan ?? ya. . .this means. . .banyak la post aku yg terperap dalan draft !! ya...setakat ni ada 2 tajuk. . ya ka ?? kalau termasuk tajuk ni jadi 3 la. . .

ok. . .bermula nya zaman persekolah bermaksud mula lah babak tekanan, putus cinta, dendam, cemburu, dan lain lain. aha !! xla. . . make a joke jer tuh ! buka sekolah nanti, aku mesti ready untuk homework yg mlimpah-limpah...

Alorh~ dah lah tinggal kat asrama. ni mesti bangun awal. jadual pun mesti padat jer ni kan ? adooi. . .
ceh~ selama tiga tahun hidup kat asrama tuh. . .ok jer pon ! xda pun nak mati. . . hahaha

No comments:

Post a Comment